خانه / مطالب آموزشی / نقش آبشار در دفینه یابی

نقش آبشار در دفینه یابی

نقش آبشار در دفینه یابی

نقش آبشار در دفینه یابی

 

ابشار یکی از محلهای مهم جهت پنهان کردن دفینه است.

 

همیشه فلزیابی تهیه کنید که دارای محبوبیت و از برند معروف باشد.
زیرا دستگاه هایی که دارای محبوبیت و از برند معروف هستند دارای فروش بالایی نیز هستند

و این فروش بالا باعث میشود شرکت سازنده تلاش بیشتری برای خدمات پشتیبانی و گارانتی و آپدیت های سخت افزاری و نرم افزاری و …

به مشتریان خود ارائه دهد.
هم چنین تمام اطلاعات و ویژگی ها و فیلم های تست و … دستگاه های فلزیاب دارای محبوبیت و از برند معروف در وبسایت ها وجود دارد

و چیزی برای مخفی کردن ندارند و با یک جستجوی ساده کاملا قابل مشاهده و بررسی است.

معمولا اموال مخفی شده بیرون آبشار قرار داده میشود. براساس تجربه ها نقاطی که در اطراف آبشار به مسافت ۳۰ الی ۱۵۰ قدم به چشم می خورد بیشتر ترجیح داده می شود.

اگر به صورت محموله ی بر روی صخره دفن شده باشد باید محلی که امکان اختفای محموله در آن وجود دارد به طور حتم تصویر سازی شده باشددر چنین مکانهایی علامت گذاری ماهی بیشتر حائز اهمیت است زیرا ماهی اولین نمادی است که با آب ارتباط دارد.ماهی ترسیم شده ونشانه های مکمل اطراف آن باید بطور صحیحی مورد بررسی قرار گیرند.

آبشار بخاطر جو سرسبز و جنگلی ملی مساعد برای اختفاء بوده است.

نقش آبشار در دفینه یابی

آبشار یکی از عناصری است که در حرفه گنج یابی از اهمیت بسزایی برخوردار است. انسان ها از زمانهای بسیار دور بدین سو، برای مصرف دایمی خود آب و برای حفاظت از خودشان نیز ساختار طبیعی استراتژیک را در صدر کارهایشان قرار می دادند.
آبشارها و مناطق اطرافش برای مخفی کردن دفینه نقاطی ایده آل محسوب می شدند، زیرا علاوه بر آنکه یک محل مسکونی دایمی بوده، در عین حال همیشه زیر نظر فرد مخفی کننده نیز بوده است. مناطق آبشار جایی است که هر کسی نمی تواند برای مدت طولانی اقامت کند، در عوض مناطق اطرافش محل اقامت خوبی است.

نهایت اینکه مناطق دارای آبشار به خاطر جو سرسبز و جنگلی محلی مساعد برای اختفاء بوده است.

در ادامه تمام آنچه گفته شد، اگر تفکر تقدس آب را که در قالب یک فرهنگ از زمانهای دور به زمان ما منتقل شده، اضافه نماییم، بهتر متوجه خواهیم شد که چرا در دوره های نزدیک تا این حد با آب سر و کار داشته اند.

معمولا اموال مخفی شده در بیرون آبشار قرار داده میشوند. علیرغم اینکه افراد زیادی ادعا می کنند که اموال مخفی در پشت آبشار یعنی عقب جایی که آب جریان دارد می باشد، این امر به شدت غیرمنطقی است.

زیرا این نقطه همان جایی است که به ذهن هر جستجوکننده می رسد. در مقابل، اگر در کنار آبشار غارها و یا پناهگاه هایی وجود داشته باشند، برای جستجو در آن اهمیت زیادی باید داد.

نقش آبشار در دفینه یابی

بر اساس تجربه های ما، نقاطی که در اطراف آبشار به مسافت ۱۵۰ – ۳۰ قدم به چشم می خورد بیشتر ترجیح داده می شده اند. خصوصا اگر محموله دفن شده باشد، باید در اطراف به دنبال رد، علامت و نشان های بگردید.

اگر هم به صورت محموله ای بر روی صخره دفن شده باشد، باید محلی که امکان اختفای محموله در آن وجود دارد به طور حتم تصویرسازی شده است.

در چنین مکان هایی علامت گذاری سمبل ماهی اهمیت زیادی دارد.

همچنانکه معلوم است ماهی در عین حالی که تمثیل کننده حضرت عیسی است، اولین سمبلی است که در ارتباط با آب ترسیم می شود.

لکن منطقی نیست که به محض مشاهده آب فکر کنیم که امانتی در آب و یا جایی نزدیک آب است. ماهی ترسیم شده و نشانه های مکمل اطراف آن باید به طور صحیحی مورد بررسی قرار گیرد.

 

پیشرفته ترین مرکز ارائه فلزیاب و طلایاب ماورا تصویری – لیزری – جی پی آر – سنسوری – نقطه زن – شعاع زن – آنتنی – خوراکی – پالسی – یونیاب – ردیاب و راداری دوستانی که قصد تهیه هر نوع فلزیابی را دارند میتوانند همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ شب از ما مشاوره رایگان بگیرند. دوستان عزیز، لطفا سنجیده عمل کنید و هیچوقت برای خرید عجله نکنید. شماره های تماس: ۰۹۱۲۲۶۵۲۱۷۱ – ۰۹۱۲۲۶۵۵۰۱۰ – ۳۳۵۰۲۱۹۱-۰۲۶ شرکت ماورا، افتخار دارد که با ۲۰ سال سابقه کاری در امر فروش انواع فلزیاب، معدن یاب و… در خدمت شما عزیزان باشد.

 

نقش آبشار در دفینه یابی

 

در اینجا سمبلی را که در ۱۰۰ – ۸۰ متری یک آبشار و در دامنه کوهی ترسیم شده است را شرح می دهیم، متاسفانه در حال حاضر عکسی از این شکل در دستمان نبود.
در این شکل با استفاده از چهار علامت مار از همان تعداد مزار بحث شده است.

این مزارها همگی برای یک خانواده درست شده بودند یکی از این مزارها در خلاف جهت بقیه است و علامت ماری هم که همین وضعیت را داشت دقیقا سمبل آن مزار بود، علامت مار که در خلاف جهت بقیه است به همین جا اکتفا نکرده، در عین حال بر تومولوس (تل خاکی) بودن این مزار نیز اشاره دارد.

این مطلب را از خمیدگی بدن مار مورد نظر متوجه می شویم.
توجه: اگر چنین خمیدگی هایی به سمت پایین باشند، نشانه وجود یک تل خاکی و در صورتی که رو به سمت بالا بوده باشد، دلیل بر وجود یک غار مخفی یا ورودی یک تونل است.

لینک کوتاه شده : https://mmmmy-felezyab.com/?p=2071

همچنین ببینید

خرید فلزیاب از شرکت‌های معتبر و باسابقه

خرید فلزیاب از شرکت‌های معتبر و باسابقه خرید فلزیاب از شرکت‌های معتبر و باسابقه   …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *