خانه / مطالب آموزشی / خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن

خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن

خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن

خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن

 

 

در زمان خرید دستگاه فلزیاب با قیمت‌های متنوعی مواجه خواهید شد. برای آگاهی از میزان بودجه مورد‌نظر برای خرید، آگاهی از عوامل تاثیر‌گذار بر قیمت این دستگاه‌ها اهمیت زیادی دارد.

 

خرید دستگاه فلزیاب

کاربرد وسیع فلزیاب‌ها، ردیاب‌ها، طلایاب و گنج یاب‌ها، افراد بسیاری را به خرید این دستگاه‌ها و مخصوصا خرید دستگاه فلزیاب ترغیب ساخته است. خرید این دستگاه پیشرفته الکترونیکی نیز همچون خرید سایر دستگاه‌های تخصصی برقی به آگاهی و تجربه کافی نیاز دارد چرا که دستگاه‌های فیک و تقلبی زیادی در بازار موجود بوده و به‌فروش می‌رسند. این دستگاه‌ها، کارایی و کیفیت مطلوب را نداشته و سبب هدر رفتن سرمایه خریدار خواهند شد. بهترین اقدام برای خرید دستگاه فلزیاب اعتماد به یک شرکت یا فروشگاه بزرگ و معتبر می‌باشد. امروزه شرکت‌های زیادی هستند که مورد‌تایید دولت هستند. این شرکت‌ها، در فروش فلزیاب یا ردیاب، برندها و محصولات معتبر و دارای گارانتی را عرضه داشته و امکان خرید مطمئن‌تری را برای افراد فراهم می‌آورند.

در این مقاله قصد داریم راه‌های شناسایی دستگاه فلزیاب اورجینال را از نوع تقلبی آن و همچنین عواملی را که بر قیمت این دستگاه‌ها تاثیر‌گذار هستند، به شما معرفی کنیم. بدین ترتیب خرید مطمئن و آگاهانه‌تری را تجربه خواهید کرد. پس در‌صورت تمایل ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

 

راه‌های تشخیص دستگاه فلزیاب اصل از نوع تقلبی آن

مسلما هر کس دوست دارد سرمایه خود را صرف خرید یک محصول با‌کیفیت و اصل کند. تنوع بالای محصولات و برندهای مختلف تولید‌کنندگان، خرید دستگاه فلزیاب اصل و اورجینال را کمی دشوار ساخته است. در‌ادامه قصد داریم راه‌های تشخیص دستگاه فلزیاب اصل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید خود را مطمئن‌تر به انجام رسانید.

  • توجه به برند و کشور سازنده دستگاه فلزیاب: در میان کلیه تولید‌کنندگان دستگاه‌های فلزیاب یا گنج‌یاب، شرکت‌هایی هستند که از اعتبار و سابقه درخشانی در زمینه تولید و فروش این دستگاه‌ها برخوردار می‌باشند. با خرید از برندهای مطرح و معتبر و صرف هزینه بیشتر، در کار خود موفق‌تر عمل کرده و با‌سرعت، به سود بالایی دست پیدا خواهید کرد.
  • دستگاه‌های غیر‌اصل از قدرت تفکیک لازم برخوردار نبوده و تنها اشیائی را که در عمق کم قرار گرفته‌اند، تشخیص خواهند داد. خرید دستگاه فلزیاب بدون داشتن آگاهی باعث ضرر خریداران خواهد شد.
  • کمک خواستن و مشورت گرفتن از افراد با‌تجربه و حرفه‌ای که در زمینه استفاده از دستگاه فلزیاب از تبحر کافی برخوردار هستند، می‌تواند شما را به خریدی مطمئن رهنمون سازد.
  • خرید از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و قانونی، برای خرید دستگاه فلزیاب اصل و با‌کیفیت، بهترین انتخاب خواهد بود.

 

خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن
خرید دستگاه فلزیاب اصل از فروشندگان معتبر

 

عوامل موثر بر قیمت خرید دستگاه فلزیاب

در زمان خرید دستگاه فلزیاب یا دیگر دستگاه‌های گنج‌یاب یا ردیاب، با قیمت‌های متنوع و مختلفی مواجه خواهید شد. شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که، چه عواملی بر قیمت این دستگاه‌ها تاثیرگذار هستند؟ یا برای خرید دستگاه ردیاب خوب، به چه میزان بودجه نیاز می‌باشد؟

قیمت یک فلزیاب یا گنج‌یاب متاثر از عوامل زیر می‌باشد:

برند یا نام تجاری دستگاه

همچون هر دستگاه دیگری، فلزیاب‌هایی که از برندهای مطرح و قدیمی‌تر برخوردار هستند قیمت بالاتری دارند. این برند‌ها امتحان خود را به‌خوبی پس داده و در طول سالیان طولانی تولید و عرضه محصولات، موفق به جلب رضایت خریداران خود شده‌اند. همین امر سبب شده است که، قیمت خرید دستگاه‌های آنها از دیگر برند‌های کمتر‌مطرح‌شده بیشتر باشد.

 

نوع فلزیاب

از عوامل بسیار مهمی که بر قیمت فلزیاب تاثیرگذار هستند، نوع یا مدل فلزیاب می‌باشد. امروزه فلزیاب‌ها در مدل‌های، فلزیاب VLF یا فرکانس بسیار پایین. فلزیاب‌های PI با القای پالس و فلزیاب‌های چند‌فرکانسه به‌فروش می‌رسند. در این بین، فلزیاب VLF از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار بوده و متداول‌تر است. فلزیاب‌های PI به‌دلیل قدرت بالاتر و قابلیت‌های بیشتر قیمت بالاتری داشته و از آنها برای اکتشافات دریای استفاده می‌شود. برای افراد مبتدی، فلزیاب‌های BFO در دسته مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع دستگاه‌ها قرار داده می‌شوند.

 

خرید فلزیاب بر اساس امکانات تعبیه شده بر روی آن

امکانات و ویژگی‌های یک فلزیاب تاثیر مستقیمی بر قیمت آن خواهد داشت. در زمان خرید دستگاه فلزیاب توجه به مشخصه‌های زیر، انتخاب را آگاهانه‌تر می‌سازد:

  • تبعیض و تشخیص: صفحه آشکارسازی که بر روی برخی از فلزیاب‌ها تعبیه شده است، جستجوگر را از حفاری برای یافتن درب بطری و دیگر اشیاء بی‌ارزش رها خواهد ساخت. این دستگاه‌ها، هدف‌های ارزشمند را به نمایش در خواهند آورد.
  • شناسایی جنس هدف: وجود حسگر‌های دقیق و محدوده فرکانسی متغیر موجود بر روی برخی از فلزیاب‌ها، این امکان را برای اپراتور آنها فراهم آورده است که آهن، طلا، نقره، مس، آلومینیوم، قلع، نیکل، برنج و … بودن آن را تشخیص داده و اعلام نماید. این دستگاه‌ها در تشخیص جنس هدف بسیار موفق عمل می‌کنند.
  • عدد نشان‌دهنده عمق هدف: فلزیاب‌هایی هستند که، عمق هدف را به‌صورت یک عدد نمایش می‌دهند. این دستگاه‌ها قیمت بالاتری دارند.
  • داشتن خاصیت ضد‌آب: افرادی که قصد اکتشافات زیر آب را دارند، خرید فلزیاب یا خرید دستگاه گنج یابی مناسب می‌باشد که دارای خاصیت ضد آب باشد. این دستگاه‌های ردیاب به رطوبت حساس نبوده و بدون آنکه به آنها آسیبی وارد شود وظیفه خود را به‌انجام می‌رسانند.

 

خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن
سرمایه‌گذاری اصولی در خرید دستگاه فلزیاب، دست‌یابی به موفقیت بیشتر در عملیات اکتشاف

 

 

خرید دستگاه فلزیاب به همراه تجهیزات جانبی

در زمان خرید دستگاه فلزیاب، تعداد تجهیزات جانبی ارائه شده نیز بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. برخی از این دستگاه‌های الکترونیکی با هدفون، ابزار و تجهیزات مربوط به حفاری، کیف‌های ضد‌ضربه مخصوص حمل دستگاه و … عرضه می‌شوند. هر چه تعداد تجهیزات جانبی ارائه شده همراه با دستگاه فلزیاب، بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

 

خرید دستگاه فلزیاب متناسب با سطح کیفی آن

خرید فلزیاب بر‌اساس نوع کارایی و سطح انتظار کارپرداز، در سه سطح مبتدی، متوسط و سطح بالا به‌انجام می‌رسد. فلزیاب‌های سطح مبتدی، از امکانات و قدرت تشخیص کمتری برخوردار بوده و قیمت به‌صرفه‌تری دارند. هر چه دقت، قدرت تفکیک و تشخیص و دیگر امکانات دستگاه افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز رشد خواهد داشت.

افراد مبتدی معمولا با خرید دستگاه فلزیاب سطح پایین‌تر و صرف میزان بودجه کمتر، آموزش‌های اولیه خود را پشت سر گذاشته و پس از آن، بسته به نیاز و هدف خود از خرید دستگاه، نوع پیشرفته‌تری را انتخاب خواهند کرد.

 

نوع گارانتی و خدمات پس از فروش در زمان خرید دستگاه فلزیاب

در زمان خرید دستگاه فلزیاب، توجه به اصالت و کیفیت دستگاه، نوعی صرفه‌جویی مالی به‌حساب می‌آید. دستگاه‌هایی که توسط شرکت‌ های معتبر به‌فروش رسیده و از گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش مطلوبی برخوردار هستند، قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌هایی دارند که در فروشگا‌های نامعتبر یا توسط یک شخص به‌فروش می‌رسند.

 

 

خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن
خرید دستگاه فلزیاب با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

 

خرید دستگاه فلزیاب با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

چنانچه شما نیز قصد خرید دستگاه فلزیابی را دارید که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و متناسب با نیاز و خواسته شما انتخاب شده باشد، پیشنهاد می‌کنیم به یک مجموعه یا شرکت عرضه و فروش معتبر، مورد‌تایید و با‌سابقه اعتماد کنید. تنها در این صورت خریدی مطمئن و رضایت‌بخش را تجربه خواهید کرد. با خرید از یک شخص نا‌شناس، هرگز نخواهید توانست از کیفیت و اصالت کالای خود مطمئن شوید. متاسفانه در زمینه فروش دستگاه‌های فلزیاب، افراد سودجوی زیادی وارد عمل شده و از بی‌اطلاعی و عدم آگاهی خریداران سوء استفاده کرده‌ و آنان را متضرر ساخته‌اند.

شرکت ماوراء با بیش از دو دهه سابقه فعالیت برای خرید فلزیاب، خرید گنج یاب تصویری، طلایاب و همچنین خرید دستگاه ردیاب بهترین گزینه پیش‌روی شما خواهد بود. این مجموعه حرفه‌ای با شماره ثبت ۵۸۷۳ از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه واردات و عرضه انواع این دستگاه‌ها آغاز کرده است. باعث بسی خرسندی است که این شرکت، توانسته است تاکنون نظر مساعد کلیه خریداران خود را به‌خوبی جلب نماید. شما با خرید طلایاب، ردیاب، فلزیاب و خرید گنج یاب تصویری از شرکت ماوراء از گارانتی اصالت محصول و خدمات پس‌از‌فروش آن نیز بهره خواهید برد.

آدرس دفتر: کرج – ۴۵ متری گلشهر – روبروی خیابان درختی – مرکز تجاری گلشهر – واحد H9

 تلفن‌های تماس: ۰۹۱۲۲۶۵۲۱۷۱ – ۰۹۱۲۲۶۵۵۰۱۰ – ۰۲۶-۳۳۵۰۲۱۹۱

 

خرید دستگاه فلزیاب و عوامل موثر بر قیمت آن
شرکت ماوراء، بزرگترین و معتبر‌ترین مرکز فروش دستگاه‌های فلزیاب، رد‌یاب و گنج‌یاب

 

 

 

 

http://students.washington.edu/sfradi/buying-a-metal-detector.html

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه شده : https://mmmmy-felezyab.com/?p=3024

همچنین ببینید

فلزیاب و انواع آن را بیشتر بشناسید!

فلزیاب و انواع آن را بیشتر بشناسید! فلزیاب و انواع آن را بیشتر بشناسید! فلزیاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *