طلایاب آیونیک IONIC 1001

دستگاه فلزیاب طلایاب IONIC 1001

دستگاه فلزیاب طلایاب IONIC 1001 جهت جستجوی انواع طلا و نقره از فواصل دور کارایی دارد و با به کارگیری همزمان آن با یک دستگاه فلزیاب، کاربر را در رسیدن به موفقیت و حصول نتایج  مطلوب یاری می رساند.
IONIC 1001 گستره  وسیعی را برای جستجوی طلا در مناطق بزرگ، گیج کننده. همچنین ممکن است از دیگر فلزات غیر آهنی برای تشخیص مانند نقره، برنج و مس استفاده شود، به شرطی که فلزات برای سالهای زیادی در زمین دفن شوند. دیگر طلا و سایر فلزات غیر آهنی دفن می شود، بهتر است که آنها بتوانند در آن قرار گیرند. فلزات غیر آهنی،که در سطح یا درون دیوار قرار گرفته است، بنیادها، غارها، تونل ها نیز قابل اعتماد تشخیص داده می شود، در صورتی که هیچ تغییر فیزیکی یا حرکتی توسط مردم، ماشین آلات و وسایل نقلیه اتفاق نیفتاده و هیچ میدان الکتریکی در مجاورت آن قرار نگرفته است.

 

از ویژگی های این دستگاه فلزیاب عبارتند از:

  • توانایی ردیابی فلزات گران بها نظیر طلا و نقره از فواصل دور با دقت عمل نسبتا زیاد با تحلیل پرتوهای یونی ساطع شده از این اهداف توانایی ردیابی سایر فلزات غیر آهنی نظیر مس، سرب، برنز به شرط مدت ماندگاری مناسبی در خاک دارای صفحه نمایش دیجیتالی LCD با وضوح بالا جهت تحلیل نوع هدف به صورت نموداری و کد عددی وزن سبک و طراحی آرگونومیک دستگاه آن را به ابزاری مناسب جهت استفاده در  محیط هایی با موانع طبیعی زیاد و صعب العبور نظیر مناطق جنگلی و کوهستانی تبدیل نموده است.
  • بهینه سازی کیفی و افزایش دقت دستگاه به نسبت نسخه های قبلی IONIC 1001B و IONIC 1001C
  • کاربری ساده و آسان بدون نیاز به آموزش های پیچیده

 

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

طلایاب مورد بحث طیف وسیعی از طیف سنج IONIC 1001A توسط زمین در جهت پرتو یون جهت یونهای جنوب / شمال حمل می شود. در اینجا، این روش فقط برای یافتن اشیای ساخته شده از طلا است که در برخی از زمان ها در زمین دفن می شوند.
IONIC 1001A طیف وسیعی از طلا بهترین نتایج را در مناطق کمیاب پر جمعیت با توسعه کمی تولید می کند. از آنجا که IONIC 1001A به تغییرات کوچک در محیط یونی بسیار حساس است می تواند به ویژه در محدوده محیط طبیعی پوشش و دقت در پیدا کردن برای طلای پنهان رسیده است.

دستگاه طلایاب IONIC 1001A به ویژه برای فاصله بزرگ در جستجوی طلا طراحی شده است. بنابراین می تواند برای جستجوی اولیه در ناحیه ناشناخته مورد استفاده قرار گیرد، برای پیدا کردن سایت های بالقوه با طلا دفن شده. بدین ترتیب،
IONIC 1001A به ویژه برای جویندگان طلا و شکارچیان گنج که هنوز هیچ اطلاعات دقیق و ایده ای ندارند، برای شروع جستجو بهتر است. Prospector می تواند به راحتی و به سرعت یک نظرسنجی کلی در زمینه های بزرگ را دریافت کند.
به خصوص در زمین های دشوار مانند جنگل های بیش از حد رشد، کوه های سنگی یا صخره های شیب دار IONIC 1001A نقاط قوت خود را نسبت به روش های دیگر اندازه گیری می کند.

با طیف وسیعی از طلایاب IONIC 1001A در امتداد افق اندازه گیری می شود و شکارچیان گنج برای اولین بار مسیری را که می توان در آن طلا دفن شده را پیدا کرد. هنگامی که جهت یک شیء طلای شناسایی شد،
طلایاب به یک سیگنال صوتی یا تغییر در خواندن در صفحه نمایش جداگانه نمایش داده می شود.

در نسخه های ۱۰۰۱B و ۱۰۰۱C دستگاه طلایاب به عنوان یک پروب خارجی اضافی بدون صفحه نمایش خود، به ARGUS حرفه ای ARGUS پالس القایی طیف آشکارساز ARGUS یا ARGUS GD5005P GD6006P طراحی شده است. اینجا، تجزیه و تحلیل ارائه و اندازه گیری از طریق گیرنده PI و به همین ترتیب شما به صورت موازی به صورت محلی برای انجام اندازه گیری القایی پالس در عمق، به طور غیرمستقیم محل دقیق شیء جستجو را در زمین ثابت می کند.

همچنین مشخصات فلزیاب و طلایاب گراویتاتور GRAVITATOR را مشاهده کنید.

نوع سیستم

,

عمق کاوش (متر)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طلایاب آیونیک IONIC 1001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه شده : https://mmmmy-felezyab.com/?p=1495