دستگاه فلزیاب الیمینیتور Eliminator E-120 NEW

دستگاه فلزیاب الیمینیتور Eliminator E-120 NEW

دستگاه فلزیاب الیمینیتور Eliminator E-120 NEW، دستگاهی است که با تعیین کننده های فاصله عمل میکند تا نشانه های اشیای گمراه گننده و اشتباهی را که توسط اشیای کوچک، مواد معدنی، قطعات کوچک طلا و میدانهای الکترومغناطیسی ایجاد میشود ازبین ببرد و زمانی که اشیا کشف شدند میتواند برای تعیین معتبر بودن آن مورد استفاده قرار گیرد.

با گذشت زمان، فلزات توسط میدان الکتریکی که خطوط که به سمت خط استوا در نوسان است احاطه شده است. فلزات در کشورهایی که در خط استوا قرار دارد انحراف در میدان الکتریکی جسم واقعی ندارد. اگر اشیاء فلزی شمال خط استوا قرار داشته باشد میدان الکتریکی منحرف به سمت جنوب. و در کشور های جنوب خط استوا قرار دارد میدان الکتریکی به سمت شمال منحرف می شود. اپراتور می یابد یک خط شی واقع در “نقطه سمت راست” از طریق یک محصول دوربرد، اسکن کرده سپس آنها باید به سمت جنوب و یا شمال ، بسته به موقعیت کشور نسبت به خط استوا انجام دهد..

دستگاه فلزیاب الیمینیتور Eliminator E-120 NEW از یک میله زمینی استفاده میکند که توسط آن سیگنال را به زمین منتقل میسازد، به تمامی فرکانسهای VLF از ۱ تا ۲۰ کیلوهرتز(KHz) منتقل میکند، تا از بین بردن اختلالات از نوع فلزاتی که کاربران به دنبال آن هستند را تضمین نماید. سرعت ردکردن و ازبین بردن اختلالات قابل انتخابی را مطرح می سازد که میتواند برای رد کردن مواد معدنی، اشیای کوچک در اندازه سکه، قوطی کنسرو و صندوق تنظیم شود.

 

Eliminator جدید e120 با عملکرد دوقلو

هنگامی که از دستگاه فلزیاب Eliminator e120  مستقل استفاده می شود، یک منطقه یاب طولانی است، با انتخاب برای جستجو برای طلا و فرکانس دقیق مختلف برای فلزات دیگر. Eliminator e120  شامل یک پروب زمین برای انتقال سیگنال است. برای ردیابی سیگنال هدف ما مجموعه ای از میله های L با تقویت کننده باید بعد از آن استفاده شود.
فلزیاب Eliminator e120  همچنین می تواند با LRL فعلی شما، آشکارساز طلا، MFD یا میله های dowsing، به عنوان یک فیلتر ردگیری مواد معدنی، هنگامی که یک سیگنال هدف کشف شده است، به منظور تعیین اینکه آیا ارزش آن است که کشف شود. اهداف شبح، طوفان های خورشیدی، اجسام کوچک، مواد معدنی، قطعات طلا، پودر طلای و میدان مغناطیسی زمین را از بین می برد.

Eliminator e120 یک دستگاه است که به طور همزمان با مکان یاب های دور و واسط های طولانی عمل می کند، برای لغو نشانه های دروغین ناشی از اشیاء کوچک، قطعات طلا / طلا طبیعی و میدان الکترومغناطیسی. همچنین می تواند زمانی که محدوده یاب های محلی عمل می کند عمل کند.

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

 

کشف یک خط هدف، به منظور اعتبار آن

فلزیاب Eliminator e120 از یک پروب زمین برای ایجاد سیگنال استفاده می کند، به تمام فرکانس های VLF از ۱ کیلوهرتز تا ۲۰ کیلوهرتز انتقال می دهد، برای اطمینان از رد مداخلات بدون در نظر گرفتن نوع فلزی که برای کاربر اسکن می کند. پیشنهاد می کند سرعت رد دخالت انتخابی،که می تواند مجموعه ای از نادیده گرفتن قطعات طلا – طلا طبیعی، مواد معدنی، اندازه سکه، اندازه اندازه یا سینه اندازه اشیاء باشد.

 

ویژگی های فلزیاب الیمینیتور Eliminator E-120 NEW:

  • پهنای فرکانس در ۱،۴،۵،۷،۸،۱۰،۱۲،۱۵،۱۷،۲۰ KHz
  • باتری ۹ ولت و علامت و نشانگر باتری
  • میله انتقال زمینی از جنس فولاد ضد زنگ
  • LED وضعیت انتقال
  • LED برای دوره باند فرکانس رد شده و ازبین رفته
  • سرعت ردکردن قابل  تنظیم برای اشیایی در اندازه های مختلف
  • محفظه ارگونومیکی  بادوام و مقاوم
مارک (برند)

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه فلزیاب الیمینیتور Eliminator E-120 NEW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه شده : https://mmmmy-felezyab.com/?p=1548