فلزیاب طلایاب TREASURE TRAILBLAZER

دستگاه فلزیاب طلایاب TREASURE TRAILBLAZER

فلزیاب طلایاب TREASURE TRAILBLAZER دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ایست که توانایی شناسایی و تجزیه و تحلیل اطلاعات و اهدافی را داراست که دیگر فلزیاب ها قادر به شناسایی انها نیستند . این فلزیاب طلایاب محصول کشور آمرکا می باشد و عمق کاوش این دستگاه ۷۰ متر واقعی است تا شما بتوانید با این عمق کاوش انواع فلزات با ارزش , گنجینه ها , سکه ها و غیره را شناسایی کنید و مورد کاوش قرار دهید.

 

فلزیاب طلایاب TREASURE TRAILBLAZER یکی از مدرنترین و پیشرفته ترین و در عین حال ساده ترین دستگاه ها در این زمینه که این دستگاه را به یکی از پرطرفدارترین دستگاه های طلایابی تبدیل کرده است .
این دستگاه طلایاب خیلی به سرعت آماده استفاده میشود و با دقت بسیار بالا هدف را ردیابی میکند.
عمق نفوذ دستگاه تا ۷۰متر و تا کیلومتر ها قادر به ردیابی هدف یابی میباشد .البته بستگی به مواد معدنی خاک و شرایط جوی و حجم هدف هم دارد.
اول شما نوع هدف را که میخواهید جستجو کنید با تنظیم فرکانس دستگاه مشخص میکنید و بعد مسافتی را که میخواهید جستجو کنید برای دستگاه مشخص میکنید و بعد اندازه هدف را برای دستگاه مشخص میکنید که به دنبال هدفی با چه اندزه ای هستید  مواد معدنی زمین ذرات و آلودگی خاک اطراف بسیاری از هدفها , از جمله مواردی است که اکثر جویندگان را به خطا می اندازد , با فیلترهای گوناگونی که در این دستگاه نصب شده است این مشکلات حل شده است و دستگاه شما را به طرف هدف درست می برد.

با این دستگاه فلزیاب در زمین های بسیار سخت و یا پر از مواد معدنی به راحتی می توانید کار کنید .همچنین با این دستگاه تشخیص اتاقک یا تونل بسیار آسان شده است .
همچنین به خاطر ضدآب بودن برای جسنجو در کف رودخانه ها یا حوضچه ها یار روزهای بارانی یا کنار ساحل بسیار مناسب است .با وجود پیچیدگی و کارایی بالای دستگاه استفاده از آن بسیار ساده است.

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

فلزیاب طلایاب TREASURE TRAILBLAZER دارای قدرت تفکیک بی نظیری است تا شما بتوانید انواع فلزات با ارزش و بی ارزش را از هم تشخیص دهید . این وسیله قدرت خود را در زمین های آلوده به رخ میکشد و می تواند در زمین هایی که دارای آلودگی بالایی از مواد معدنی هستند به شناسایی فلزات با ارزش پرداخته و از شناسایی فرکانس فلزات بی ارزش چشم پوشی کند . شما متوانید در تنظیمات فقط یک فلز را انتخاب کنید تا دستگاه فقط به جستجوی آن بپردازد.

این دستگاه قادر است تا ذرات کوچک و رگه های طلای موجود در اعماق زمین را نیز شناسایی کند . شما با استفاده از خاصیت ضد آب بودن این دستگاه میتوانید آنرا در رودخانه ها و زیر آب نیز مورد استفاده قرار داد و تا عمق ذکر شده اهداف موجود در آب را نیز کشف نماید پس در این صورت در شرایط آب و هوایی نا مساعد همچون هنگام بارش برف و باران نیز میتوانید این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید و بهترین نتیجه را حاصل کنید .

عمق کاوش (متر)

کشور سازنده

نوع جستجو

نوع سیستم

محل استفاده

, , ,

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلزیاب طلایاب TREASURE TRAILBLAZER”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه شده : https://mmmmy-felezyab.com/?p=1662