فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE

دستگاه فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE

دستگاه فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE محصول منحصر بفرد ساخت کشور ترکیه با تکنولوژی آمریکا میباشد که قابلیت کاوش انواع فلزات و غیرفلزات تا عمق ۱۰ متر را دارد. این دستگاه فلزیاب (ردیاب) با قابلیت نمایش عمق هدف که مجهز به سیستم آنالیز فلزات آهنی و  غیرآهنی (طلا و …) شما را در یافتن اهداف فلزی و غیرفلزی در اعماق زمین کمک می کند.

 

مشخصات فنی فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE:

Apron Deluxe یک ردیاب قدرتمند، با سیگنال پایه ۲۴ گیگابایت و دارای آنتن دوگانه، در بالای لیست ردیاب های موجود در بازار طبقه بندی میگردد.
حالت مناسب برای جستجو برای طلا، نقره، مس، آلومینیوم، آهن، الماس، آب، حفره ها یا عناصر دیگر قابل انتخاب است. هر حالت هدف تنظیم می تواند برای پیدا کردن یک آلیاژ سفارشی شود.
شما می توانید از اپرون دلوکس APRON DELUXE برای یادگیری با یک نمونه هدف استفاده کنید.

قدرت فضایی بزرگ برای فواصل بزرگ:
فرستنده بالا به سقف ۲۴ ولت اجازه می دهد تا انتخاب محدوده تشخیص از ۳۰۰ متر تا ۲۱۰۰+ متر متغیر باشد.

حساسیت:
دارای پایدارترین سیگنال فرکانس ممکن.
طلا و سایر فلزات با ارزش، با دقت ۰٫۱Hz.
تفکیک گنج از نخاله های بی ارزش.

فیلترهای زمین:
روزهایی که مواد معدنی در زمین باعث پراکندگی اطلاعات میشود، دستگاه فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE نوع طبقه را درک می کند و شماره شناسایی آن را ارائه می دهد. اپرون دلوکس APRON DELUXE به طور خودکار مناسب ترین شکل موج را برای جداسازی عمق و فلز روی هر نوع زمین ایجاد می کند.

برنامه های کارخانه و کاربر:
طلا، نقره، مس، فسفر، برنز، آهن، سرب، الماس، آب، حالت هایی برای حفره ها و سایر عناصر وجود دارد. فراتر از آن، کاربر می تواند دستگاه فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE را برای پیدا کردن هدف با قرار دادن یک نمونه بر روی زمین و اسکن کردن آن آموزش دهد. این تنظیمات کاربری برای استفاده هنگامی که دستگاه دوباره روشن می شود ذخیره می شود.

عملکرد توازن خاک:
فلزیاب هایی که در بازار تبلیغ می شوند چیزی جز ژنراتور فرکانس نیست و ساختار ساده برای استفاده در طبقه طراحی نشده است.
مخلوط های مختلف رطوبت و مواد معدنی در خاک وجود دارد. هنگامی که یک ژنراتور فرکانس در حال اجرا است،سیگنال تولید شده به زمین هدایت می شود، اما کاربر بازنمایی های نادرست دروغین را به دست می آورد زیرا سیگنال های گمراه کننده یا نفوذ به خاک با مواد معدنی زیاد است.
DGB – ویژگی تعادل زمین دیجیتال، دستگاه فلزیاب ردیاب Apron Deluxe به منظور ارائه مقصد قابل اطمینان، طراحی شده برای ارائه حداکثر محدوده و عملکرد پایدار بدون در نظر گرفتن نوع طبقه. فراتر از آن، سیستم ویژه پیش بند Deluxe، با انتخاب روش های مختلف موج در فرکانس انتقال برای تضمین سازگاری با خاک، تعادل زمین را با دقت بالا بهمراه دارد.

محدوده تشخیص فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE:

اولین و آخرین متغیر مهم اندازه هدف است. محدوده گسترش می یابد به عنوان هدف رشد می کند. این طبقه است شرایط (حضور الکترولیت ها) و مدت زمان به زمین.

سری SPARTAN Gtx یک عامل دیگر است که عملکرد را بهبود می بخشد تغییر شیمیایی در خاک اطراف. این که آیا هدف یک لوبیا است یا نه.
اهداف اکسید شده یک سیگنال قوی تر ایجاد می کنند. این عامل اکسیداسیون با توجه به هدف SPARTAN سری Gtx IN برای تقویت سیگنال این پتانسیل قویتری را ارائه می دهد. بنابراین یک شی در طولانی،سیگنال را با نرخ بالاتر بر اساس هدف دفن شده جذب می کند، واقعیت این است که برخی از اهداف جدید
آنها واکنش ضعیفی دارند و یا واکنش نشان نمی دهند. فعالیت شدید طوفان خورشید در حد کم است ممکن است در آن زمان بیشترین کاهش را داشته باشد. حداکثر دامنه ۲۰۰۰ متر است.

 

میله های معمولی:
میله های معمولی فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE در مقابل کاربر قرار می گیرند به نحوی پایدار و متعادل آن را نگه داشته. آنها بین ۸ تا ۱۸ سانتیمتر موازی با یکدیگر قرار می گیرند و به جلو نشان داده می شوند. فرد لازم است مناسب ترین فاصله را پیدا کنید. این تصمیم با آزمایش و خطا به دست می آید. به یاد داشته باشید که یک فرد آرام از این تجهیزات با موفقیت بیشتری نسبت به کسی که زمان دارد استفاده می کند.

میله های نشانگر به ماژول قدرت متصل می شوند وابسته. این چرخه بر اساس ظرفیت بدن اپراتور و الگویی از ماژول قدرت است این است که با هم آمدن تشکیل شده است.

نکته: هدف از ماژول قدرت کار کردن میله های آنتن است. برای منبع تغذیه واحد شامل باتری ۹ ولت DC وضعیت باتری هنگام اتصال کوتاه با میله ها نمایش داده می شود. اگر صدا وجود نداشته باشد، باید باتری جایگزین شود.
پوشش پایین را عوض کنید تا باتری ۹ ولت جایگزین شود ماژول قدرت هنگامی کار می کند که میله های آنتن زنده به ظرفیت ماژول برق متصل شوند.
وقتی که میله ها استفاده نمی شوند، ماژول قدرت را حذف کنید. میله های ماژول قدرت متصل می شوند ذخیره سازی موجب تخلیه باتری می شود. ماژول با نوار
آنها نباید هنگام اتصال به یکدیگر یکدیگر را لمس کنند در غیر این صورت باتری اتصال کوتاه خواهد داشت.

این چرخه بر روی خط انتقال بین سری اپراتور SPARTAN Gtx و هدف انجام می شود در واقع منفعل تا پیاده روی. این RF (فرکانس رادیویی) انرژی با چرخه اپراتور (LC (Inductive Capacitance ارتباط برقرار می کند. در این نقطه پاسخ، اپراتور به خط سیگنال بین سری Gtx SPARTAN و هدف می رود.
به عبارت دیگر، میله ها یکدیگر را می کشند خواهد آمد این عملیات اجازه می دهد تا اپراتور مجموعه سری هدف مورد نظر SPARTAN Gtx را تعیین کند در واقع آن را در محدوده است.

تعیین عمیق در فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE:

تخمینی برای تعیین عمق هدف مناسب زمانی که سری SPARTAN Gtx خاموش است حداقل دو جهت مخالف به هدف، مانند شمال / جنوب، نزدیک شدن به میله، هدف انرژی به محض رسیدن به ناحیه، تقاطع ها را از هم جدا کنید.

نیمی از فاصله بین این دو نشانه مخالف در مورد عمق هدف است. با این حال، این روش ها به اهداف کم عمق اعمال نمی شود. در نظر بگیرید که میدان انرژی هدف، یک زاویه ۴۵ درجه از هدف است. در حالی که لازم نیست که واحد اصلی سری SPARTAN Gtx را برای شناسایی عمق استفاده کنید برای ایجاد هدف قابل مشاهده فقط از یک فاصله مشخص، یک وظیفه جاده برای اپراتور لازم است خط انتقالی را که آن را برعهده دارد ایجاد کند.

 

ویژگی های فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE:

  • پردازنده ۳۲ بیتی ۴۰ سرعت MIPS – سرعت ساعت ۱۶۰ مگاهرتز
  • ۳۲ بیتی DDS موج الگوی سینت سایزر تراشه
  • سنتز فرکانس دیجیتال x 20 PLL تثبیت کننده فرکانس خودکار ۰٫۱ هرتز
  • طلا، نقره، مس، برنز، فسفر، آهن، الماس، آب، فضا و برنامه های حالت آزاد
  • انتخاب فرکانس دستی با فواصل ۱ هرتز در هر حالت
  • خروجی قدرت بالا تا ۲۴ ولت
  • مصرف باتری ۷۰mA / 170mA در نور پس زمینه کامل. نشانگر وضعیت باتری مداوم
  • واحد چرخش ۳۶۰ درجه برای نظارت روی صفحه نمایش آسان
  • “APO” – انتقال انرژی زمین هدایت اتوماتیک
  • “DGB” – مواد معدنی زمین ضد تقسیم عددی تعادل زمین
  • شکل های مختلف موج با توجه به نوع طبقه
  • بیسیم، واحد پایه طراحی فشرده
  • “WCC” – گیرنده کنترل وزن هدفمند، تقویت کننده قدرت و پوشش پایین “L” میله
  • آنتن گیرنده نمی تواند به دلیل pH در پوست انسان افزایش یابد
  • فاصله را می توان در محدوده ۲۰۰۰ متر تنظیم کرد، محدوده عمق ۱۰ متر است.
  • تکنولوژی آمریکا و ساخت کشور ترکیه.
  • ردیابی بسیار دقیق و قدرتمند
  • قابلیت پیدا کردن طلا ، نقره ، برنز و …….
  • شعاع عملکرد این ردیاب ، ۱۰۰۰ متر هست
  • عمق کاوش : ۱۰ متر
  • تکنولوژی روز دنیا با قیمتی بسیار مناسب برای کاوشگران
  • طراحی و ساخت منحصر به فرد
  • کارکرد بسیار آسان و سریع ، با دقت بالا
  • قابلیت استفاده در انواع زمین ها
عمق کاوش (متر)

کشور سازنده

نوع سیستم

محل استفاده

, , , , , , , , , , , , , , ,

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلزیاب ردیاب اپرون دلوکس APRON DELUXE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه شده : https://mmmmy-felezyab.com/?p=1729