خانه / مطالب آموزشی / بهترین فلزیاب برای من کدام است؟
بهترین فلزیاب برای من کدام است؟

بهترین فلزیاب برای من کدام است؟

راهنمای انتخاب بهترین آشکارساز فلزی (فلزیاب)

اگر شما فقط برای سرگرمی تشخیص فلز شروع کرده اید، بهترین خرید برای شما یک آشکارساز فلز خواهد بود. شما احتمالا علاقه مند به برخی از لوازم جانبی مانند هدفون، ابزار حفاری و کویل های اندازه گیری متفاوت خواهید بود. اما اولین قدم برای شروع، انتخاب فلزیاب مناسب برای شما است. شما ممکن است در مرحله انتخاب یک فلزیاب که ناسازگاری برای منافع شما یا مکان شما است باشید و بهتر است چنین اشتباهی را انجام ندهید.

 

در اینجا باید چند نکته قبل از خرید فلزیاب را به شما یادآوری کنیم:

۱- تصمیم بگیرید که کدام نوع اهداف بیشتر در منطقه شما یافت می شود. به عنوان مثال، اگر شما در بیابان زندگی می کنید، احتمالا به تجهیزات زیر آب نیاز نخواهید داشت. شما همچنین در حوزه جنگ های داخلی نیستید. شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که در کشور طلا باشید! بهترین آشکارسازهای شکار محلی برای کسانی که برای شکار سکه، طلا و جواهر و / یا جستجوی طلا هستند.

 

۲- کمی در مورد اصول اولیه تشخیص فلز یاد بگیرید. میتوانید در اینترنت و مقالات “کار با فلزیاب” این موارد را بیابید. این به شما یک درک کلی در مورد مدل های مختلف و قابلیت های انواع فلزیاب ها را می دهد. VLF (بسیار کم فرکانس) آشکارسازهای رایج هستند. مدل های جدیدتری شامل واحدهای پالس القایی می باشند. مدل های مقاوم در برابر آب، مدل های بی سیم و چند منظوره آشکارسازهای فلزی وجود دارد. کارشناسان نیز پیشنهاد می کنند نام های تجاری را در مجلات یا کتاب های فلزی تشخیص دهند. سپس می توانید اطلاعات مربوط به مارک های مشهور را جمع آوری کنید به طور خاص، میتوانید به بخش فروشگاه فلزیاب سر بزنید.

 

۳- آشنا شدن با اصطلاحات و ویژگی ها و عملکرد دستگاه فلزیاب . پس از آن است که شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی های فلزیاب مهم ترین میباشد که شما می توانید برای نوع فعالیت جستجوی خود انتخاب کنید.

بهترین فلزیاب برای من کدام است؟

پیوستن به گروه ها و انجمن های تخصصی فلزیاب و استفاده از مشاوره های گروه مای فلزیاب نیز میتواند باعث افزایش آگاهی شما نسبت به عملیات جستجوی فلزات گران بها مانند طلا و … و همچنین انتخاب دستگاه مناسب با توجه به منطقه محل کاوش و بودجه شما شود.

افزایش اطلاعات درباره فلزیاب ها

- 100%

100%

پیوستن به گروه ها و انجمن های تخصصی فلزیاب و استفاده از مشاوره های گروه مای فلزیاب نیز میتواند باعث افزایش آگاهی شما نسبت به عملیات جستجوی فلزات گران بها مانند طلا و ... و همچنین انتخاب دستگاه مناسب با توجه به منطقه محل کاوش و بودجه شما شود.

امتیار کاربران: 4.7 ( 1 رای)
لینک کوتاه شده : https://mmmmy-felezyab.com/?p=1871

همچنین ببینید

خرید فلزیاب از شرکت‌های معتبر و باسابقه

خرید فلزیاب از شرکت‌های معتبر و باسابقه خرید فلزیاب از شرکت‌های معتبر و باسابقه   …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *